PREPORUČITE:

17. 01. 2015.

Internet zarada se svodi na prodaju

Internet je dobro mesto gde se može reklamirati određen proizvod. Ako nema prodaje, odnosno prometa, nema ni zarade. Od kliktanja na reklame nema vajde. Potrebno je prodavati! Bilo da je to preko affiliate marketinga, CPA ili slično, cilj je prodati proizvod. Proizvod može biti naše znanje, naša usluga, zabava, reklama... šta god, bitno je da neko želi to da kupi. Ako nema kupca, nema ni proizvoda, nema ni prometa, nema ni zarade.

Šta prodavati?
Teško da neko može i hoće da Vam kaže šta prodavati. Ako neko od toga zarađuje neće želeti da i pored ogromne konkurencije ima dodatno i Vas.

Kako prodavati?
Oko ovog pitanja ljudi će pomoći. Postoje dosta sajtova na temu internet zarada na primer: http://www.internetzarada.org/ . Svi ti ozbiljni sajtovi vam ne kažu šta prodavati, nego kako prodavati. Oni koji vam kažu šta prodavati verovatno žele da vas uvuku u piramidu i da vas iskoriste, prevare.

Zašto bi neko nešto kupio?
Potrebno mu je, veruje da mu je to potrebno, želi više da zaradi ili želi zabavu.

Šta ćete Vi izabrati?
Hoćete li prodavati proizvod koji je ljudima potreban? Za koji ljudi smatraju da im je potreban? Sa kojim mogu više zaraditi ili zabavu? Izaberite jedno.

Svaki proizvod ima svoj vek
Šta ovo znači? Ne možemo orati volovima u 21. veku. Nije profitabilno! Potrebno je usavršavati proizvod. Zašto Microsoft izbacuje novi Office na svakih par godina? Važno je da se proizvod menja i usavršava. Duži će biti vek proizvoda.

Kako do ideje?
Okrenite se oko vas, šta vidite? Sve vam je to potrebno! Usresredite se na jedan proizvod, analizirajte tržište i pokušajte taj proizvod prodati. Hoćete li prodavati pepeljare, čaše, staze, odeću, zavese, lustere, utičnice, prekidače, šalove, jakne, rukavice, čarape, ukrase, elektronske uređaje, delove? Hećete li dizajnirati naslovnu stranicu neke knjige, štampati kalendare, štampati animacije na majicama, praviti reklame za određene firme, kafiće,...? To zavisi od Vas! Budite maštoviti i istražujte tržište!

Nema komentara: